jueves, 21 de enero de 2016

THIS CLAN HAS SHUTDOWN FOR SEVERAL REASONS

"This clan will now be inactive.all members please take you're MXW CLAN tag off.We enjoyed all the years we played together by the tag MXW with our members.But we think now is the time to shut the clan down.we've been through a lot together and we have many unforgettable memories(like the attack on the OZ's XD),(mxw killer)I thank everybody who supported me in the making of the clan and I also apologise if I hurt anyone's feelings.Time surely passes by quickly,we grew up together day after day but life is getting busy for everyone,and everybody should follow the path he or she chooses to follow.This page won't be deleted, it will stand like a memory,who knows? maybe one day the MXW's will be revived .THANK YOU ALL for everything!!! Have a good life!!!"

Killer and Corno

lunes, 21 de julio de 2014

GAMECHAT/CHAT DE JUEGOS

Chat here for another things that there aren`t in halo.
Un chat para cosas que no tengan nada que ver con halo.

CHAT

If you arent in the clan and you want to join, ask here.I recommend you to read the other post
http://mxw-clan.blogspot.com.es/2014/07/join-our-clan.html.
Please dont chat in other post if it isnt necessary. If you want to talk CHAT HERE.

Si quieres unirte al clan puedes preguntar por aqui(asegurate de poner tu nombre de jugador de halo combat evolved) aunque te recomiendo que antes de preguntar te pases por esta entrada
http://mxw-clan.blogspot.com.es/2014/07/join-our-clan.html.Por favor no hables en otra entrada si os necesario.HABLA POR AQUI

JOIN! UNETE!

Ask to the leadership KILLER OR SPARTA
Ask he in the chat or go to the servers in Halo combat evolved in [XG]Zombies,[XG] USA Zombies or the ash clan servers.
When you join the clan you need to put in¤MXW¤ your name.
Like this: ¤MXW¤NAME
To write this sign ¤ you need to activate bloq num. Press alt and type the numbers 0164. Then release alt.
Preguntale a KILLER o a SPARTA.
Puedes preguntarles en la sala de chat o en los servidores donde los mxw se conectan habitualmente como [XG]Zombies o [XG]USA Zombies.
Si eres admitido, recuerda que delante de tu nombre debes poner esto ¤MXW¤Nombre   
Si quieres escribir el signo correctamente debes activar el bloq NUM situado a la derecha de los teclados normales.Cuando lo hayas hecho debes pulsar el alt y mantenerlo pulsando los numeros situados a la derecha del teclado en este orden(0164) y luego suelta alt.

MEMBERS/MIEMBROS

If i didn`t put someone, please , say it here.
Si se me paso alguien diganmelo por este post.
Webpage creator/Creador de la pagina: ¤MXW¤CoRnO!

¤MXW¤ members :


Owner/Creador: 
¤MXW¤KILLER
SubOwner and Spanish leader/SubCreador y lider español/latino:¤MXW¤Sparta , ¤MXW¤CoRnO!
Elite players/Jugadores de élite:¤MXW¤ChubaK , ¤MXW¤Samix , ¤MXW¤McFly ,¤MXW¤Karen

Normal members/Miembros normales:

¤MXW¤Spartan
¤MXW¤Smiley
¤MXW¤Navy
¤MXW¤SKS
¤MXW¤Cove
¤MXW¤Swat
¤MXW¤TRoLL
¤MXW¤GONO
¤MXW¤BIONE
¤MXW¤ALICIA
¤MXW¤ISaac
¤MXW¤Usiel 
¤MXW¤Nazzi
¤MXW¤Siul
¤MXW¤Slash
¤MXW¤ARC
¤MXW¤Baaz
¤MXW¤BANANA
¤MXW¤SULTAN
¤MXW¤krant
¤MXW¤Delta